Hello world!


En bild (fotad med mobil därför inte särskilt bra skärpa) på Saras super söta kanin Sandra.

Hejsan, Jag hann inte blogg igår :( Men det betyder att det blir mer bloggning idag ;) Först kan jag berätta kort om gårdagen. :D

Först så åkte hela min familj till vällingby för att vaccinera oss jag och min syster tog två vaccinationer medans mina föräldrar tog en. Sen skulle jag till Sara för att åka med henne och hennes 2 kompisar till grönan och sitta där och vänta hela dagen på att sommarkrysset skulle börja. Vi hade väldigt kul! :D Sen sovde jag över hos Sara. Vi såg på Lejon kungen, ur gullig!

Men nu är jag lite otrevlig som sitter här och bloggar medans jag är hos sara så jag måste sluta nu men vi hörs sen hejdå! :) <3

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: Tack :D

2011-07-10 @ 18:33:33
URL: http://mezos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0