Blont hår


Gammal jul bild käns ju väldigt bra nu på sommarn! Eller inte.. Men jag har inga bilder på lager just nu. Måste ut och fota ;)

Hallojjsan! Nu har vi gäster, ända ifrån sollefteå ;) Skojjsigt. Träningen gick bra idag! :D Jag sprang lite över en mil på en timme ;) Känner mig as stolt :P Men allt går ju enklare med en tv framför sig ;D Det finns nämligen tvapparater framför springbanden. Men jag tjockar ju till mig igen med paj.. :P Jaja nu ska jag vara lite socialare här hemma med gästerna så byebye <3

Kommentarer
Postat av: tusse

Nu är vinnaren av dagens blogg upp på bloggen! Anmäl dig gärna igen, men PGA att jag åker till TRYSIL i morgon så kommer jag inte kunna ta fram en vinnare föräns Söndag, men det går absolut bra att anmäla sig ändå :D

2011-07-11 @ 22:45:53
URL: http://tussex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0