Imorgon bär det av....

Till Saskias och Rebeckas landställe!
Det ska bli väldigt roligt, så snart måste jag packa mina saker som jag ska ha med mig.
Idag följde jag me Clara hem efter skolan.
Vi hade väll kul, roligast var nog när vi spelade fotboll med hennes syrra (emma min syrra kompis) och hennes storebror.
Jag och Emma var i ett lag och Emil och Clara var ett lag, självklart vann jag och Emma.
Jag ser just nu på H2O det är riktigt bra!!
Ni ska få en bild på mig som ni kan titta på medans jag är borta, för jag kommer nog inte kunna skriva då.
                                                                                                                    Pussilussisar Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0