Gäst bloggar

Hej alla Malins bloggläsare!!!!!!!!!! Jag heter Saskia och är en av Malins bästa kompisar!! Jag är 12 år (som Malin) och går i 5B (samma klass som Malin). Malin och jag har känt varandra ända sen vi började skolan. Men vi har inte varit bästisar hela tiden utan det har gått lite fram och tillbaka. Men nu är vi bästisar och kommer vara det för evigt!!! På fritiden tränar jag ymnastik. # gånger i veckan. Gymnastik är det roligaste som finns i hela världen!!!!!!  Just nu sitter vi och kollar på Nickelodeon hos Malin. Det är Pingvinerna från Madagaskar.Ja skulle bli jätte glad om ni besökte min blogg www.sazoobaloo.blogg.se då får ni veta lite mer om mig och min vardag!



//Sazoo


Kommentarer
Postat av: Malinska

najs

2010-05-11 @ 16:55:23
URL: http://malinska.blogg.se/
Postat av: Agnes

Gästbloggar ni hos varandra? =)

2010-05-12 @ 17:39:12
URL: http://ponnyagnes.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0