Vira Blåtira???

Tjena!
Yes, vi hade internet så nu kan jag skriva inlägg!!!!!
Det var väll bra!
Idag har jag inte gjort så mycket, men enn sak jag har gjort är att jag har kört kubb.
Jag och Emma i ett lag mot mamma och pappa, Emma och jag förlorade :( men jag är nöjd med min innsatts!!
Imorgon ska jag fiska, det ska bli kul!
Jag SKA få minst en fisk!!
Till middag åt jag kött och potatis, och så testade jag en ny läsk!
Den hette "Vira Blåtira" den skulle smaka godis, det var lite annorlunda!
Har ni smakat den? Isåfall vad tycker ni om den?
Och till dessert blev det glass, jordgubbar och grädde mmm................
det va allt för nu bye!


Läsken

maten

fiskdrag som emma och jag sorterade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0