iiiiiiiiiiiiiiiiiiii

heeeeej!!
Gissa vad jag var på igår, jo jag va på.................. TWILIGHT FAN EVENT!!!!!!!
Jag såg dem, men jag tycker att Kristen Stewart och Taylor Lautner skulle varit där lite längre.
Det var några band där, Lykke Li var där och sjöng possibility och en av hennes egna låtar.
Värden var jätte rolig.
Innan var vi på donken.
 juste jag glömde säga vilka jag var där med, det var min syrra Emma, Claras syrra Emma och Malins syrra Emma.

Jag som satt på min plats på läktaren



Kristen och Taylor i riktiga värklighet



Kristen på skärmen

Taylor ¨på skärmen

Det var allt för den här gången men det kanske kommer fler bilder där ifrån nån annan gång bye

                                                                                               Pussilussisar Malin


Kommentarer
Postat av: Anziz

coolt!

2010-06-22 @ 12:23:15
Postat av: Becka

Coolt just nu är jag i Grekland läs gärna på min blogg om det

2010-06-23 @ 12:57:54
URL: http://becksiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0