Bilder, bilder och fler bilder

Hej på er läsare, jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men jag har en ursäkt!!
Min farmor har vait här, och hon bor väldigt långt bort så man får passa på att va med henne när hon är här.
Hon hade sin super söta och snälla hund här, Maya.
Här kommer lite bilder från det vi har gjort!!

Jag och farmor som går på gatorna i stan (bild tagen av min syrra Emma)

En bild på mig :P (bild tagen av imn syrra Emma)

Bild på emma som äter en super god glass, smak choklad och den andra smaken regnbåge (bild tagen av mig)



Hoppsan nu var glassen slut :( (bild tagen av Emma)



Maya liggande på en båt på väg till fjäderholmarna (bild tagen av Emma)



Peace, äntligen framme på fjäderholmarna (bild tagen av Emma)



Emma, vad tittar du på egentligen??? (bild tagen av mig)

Min otroligt glada och roliga farmor (bild tagen av mig)



Wiho, jag flyger!!! (bild tagen av mig)



Hjälp jag ramlar i!! (bild tagen av mig)

Jag klättrade upp på leksaks båten i lekparken :P (bild tagen av Emma)



Aaaa, äckliga gädd huvuden (bild tagen av Emma)



Mmmm...... Emmas och min supergoda tårta, som vi gjorde (bild tagen av Emma)

super god!!! (bild tagen av Emma)

Det var nog allt för den här gången! hörs
                                                                   pussilussisar Malin


Kommentarer
Postat av: Anziz

JÄTTE FINT MALIN! <33

2010-06-21 @ 18:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0