The last days

Tjabba tjena hallå!!!
Jag har ingen lårkaka längre det är skönt.
Imorgon är sista dagen i skolan, längtar värkligen till onsdag och torsdag.
För på onsdag så är det skolavslutning och på torsdag ska jag, sas, becka, tessi, clara, anna, lilli och tobbe till grönan.
Imorgon ska jag till vällingby efter skolan med några av dom jag ska till grönan med.
här kommer en bild som inte hör till något bye
                                                                                                   Pussilussisar Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahhaahahahahahaha är du kär i dej själv... iuu :P



Det är okej .. förstår dej . Asså i america säger folk att det är en sjukdom

2010-06-11 @ 15:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0