Kanan

Hallu!!
Jag hann inte skriva igår, jag hann inte va inne på datan heller.
Men idag hinner jag :):)
Men igår var jag iallafall och badade med min syrra och hennes kompis Emma, vi va på kananbadet.
Det var i två ord AS SKÖNT, vattnet var ganska kallt i början men när man hade varit i ett tag så blev det varmt :)
Det var skönt på land med för det var så soligt, och vi spelade kort.
Vi spelade poker och bluff, det var jätte kul.
Nu ska jag se färdigt på Avatar, den är ju så bra.
Jag såg den på bio dagen efter premiären, och ända sen dess har jag villa haft den.
Bye!
                                                                            Pussilussisar Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0