Kall kväll

Hejsan, har ni känt vad kallt det är ute?
Jag och en kompis var just ute och målade naglarna jag är ganska nöjd med dem, på bilden där nere ser ni dem.
Idag har jag faktiskt inte gjort någonting förutom att lära mig en dans som min syrra fick lära sig på sin dansskola (som jag ska börja på =).
Senare på dan hade jag fotboll, visst det är en sak men jag räknar det som tillexempel att äta.
Äta... hmmm juste jag åt en super god middag, det var pasta med svampsås.
För er som inte gillar svamp så gillar ni nog det inte men för er som gillar svamp skulle nog älska det!!
det var nog allt för nu bye.
                                                               Pussilussisar Malin


(lite dåliga bilder men ungefär så ser dem ut)

Kommentarer
Postat av: Elina

tack så mycket sötnos! fina naglar!

2010-06-15 @ 11:33:46
URL: http://elinaskoogh.blogg.se/
Postat av: Becka

Fina naglar (föreställer det glassar?)

2010-06-15 @ 18:46:28
URL: http://becksiii.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tjena;)



fina naglar!



pusspuss

2010-06-15 @ 19:45:56
Postat av: Tobbe

snygga naglar:)

2010-06-15 @ 20:03:06
Postat av: Anna

Snygga naglar!

2010-06-15 @ 21:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0