Nästan hemma

Hejsan alla ni som fortfarande tittar in!!! Som jag nu märkte inte va så många :P Nu är jag iallafall hemma, jag kom hem idag. Ja först var jag ju på Gothia Cup och jag måste vara ärlig det gick skit dåligt!!! Det laget jag var med i var med i kom på delad näst sista plats:( och det andra laget kom på delad sista plats. Så jag måste säga att det verkligen gick skiiit dåligt!!! Men just nu är jag hos Clara så jag får dra dom här två veckorna snabbt och jag får lägga in bilder från resan när jag kommer hem. På Gothia Cup så spelade vi en match per dag, och så slappade vi nästa resten av dagarna förutom när vi var på Liseberg som vi var på varje kväll. Om Liseberg kan jag bara säga att jag har åkt alla "läskiga" saker, jag tycker alltså att dom inte är läskiga men dom är roliga!!! Efter Gothia så stannade jag kvar i Göteborg en natt hos några som vi känner. Från dom så åkte vi direkt till Danmark och där sov vi på hotell en natt och gick på ett tivoli, det var också kul. Och sen från Danmark så åkte vi till Skåne till några kompisar. där badade och lekte vi med barnen. Sen åkte vi hem en natt och åkte på färja till Åland tidigt på morgonen och kom fram vid 1 på Ålands tid. Och då åt vi lunch med min kusin Hilda Och hennes släkt på en restaurang för hon och hennes pappa alltså min farbror fyllde år. och på Åland så lekte vi mest med kusinen. Sen åkte vi färja hem idag, och jag hamnade här. det var allt vi hörs bye.
p.s. det kommer bilder sen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med Liseberg. =)

2010-08-02 @ 09:29:20
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0