Söndag

Hej!! Det är så jobbigt med söndagar för då vet man att det är skola nästa dag. Idag hade jag tänkt att vara med Clara om det går... 
Igår var jag på min Annas fest för hon har fyllt 12 år grattis Anna. Sen kom jag hem till min syrra Emma och hennes vänner Emma, Emma och Jenny och såg på film, körde nåt dans spel till wii och sen körde vi sing star.
Och sen vid klockan 12.00 kom Linnea också min syrras kompis oc då var vi inne på datan och körde twister, sen gick alla hem.
 Min syrra hade våfflat mitt hår till festen och det blev ganska stort




mitt vanliga hår


mitt våfflade hår dagen efter (idag alltså)


                                                                            Måste gå heejdå Malin <3333

Kommentarer
Postat av: malin

tja har du kulllllllllll

2010-01-17 @ 18:33:10
URL: http://sommarcool

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0