Roling Stones

Hejsan hoppsan!!!
Nu har jag kommit hem från skolan (sköönt)
Jag är hemma hos Clara det är kul.
Jag hoppas att vi ska äta något snart för jag är ganska hungrig.
Idag har jag bara haft tråkiga ämmnen som tillex: SO och NO det är såå tråkigt men NOn är okej, och när jag tänker efter så har vi faktsiskt inte haft sån jätte jobbig dag jag bara tänker så, jag förknippar skola med tråkigt.
Idag har jag haft min Roling Stones tröja på mig (jag fick den i julklapp)
Den är cool :p                                                                                        Bye Bye //Malin



Paint it black

Kommentarer
Postat av: UllisGullis

I like it :-)

2010-01-20 @ 22:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0