Like the pictures

Hejhej!!
Jag vet att jag inte har skrivit nått tidigare idag förlåt mig jag har inte haft tid jag har haft fotbollsträning.
Idag började jag kl. 8.10 och hade vanliga lektioner och raster, de två sista timmarna hade jag slöjd men vi fick typ inte göra något förutom att planera för vad vi ska göra om två veckor men jag hann göra ett armband :p.
Jag hade ju fotboll och jag märkte att jag skjuter ganska hårt :).
Sen bev det god middag hamburgare mmm........
Ja klockan är inte så mycket men jag tror nog inte att jag kommer att göra ett till inlägg.
Skönt med fredag imorgon vaa?
Aja hejdå hörs imorgon //Malin




Två bilder från Gotland sommaren 2009 den där utklädda kycklingen
kom fram och började prata (kuckla) med mig :p
(Den andra tjejen på båda bilderna är min syrra Emma)


Kommentarer
Postat av: Anonym

VILKEN FIN BILD PÅ DIG & EMMA! (DEN FÖRSTA)

2010-01-21 @ 21:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0