Hejhopp

hejhej!!!!! :)
Nu har jag precis sett på familjen anorlunda och på en gång när det var slut åkte Disney Channel på hehe.
Så just nu ser jag på Magi på Waverly Place (det är bra).
Träningen var faktiskt jätte kul först körde vi dopp boll och det är ju ganska kul sen körde vi rugby ochn det var skit kul jag har aldrig kört det förut men det var väldigt kul, sen körde vi vi typ fotbolls brännboll det är ju okej men rugby var lungt roligast jag kan inte släppa det.
Vad har ni gjort idag då har ni haft en rolig dag? kommentera gärna :D
                                                                                                            XOXO //Malin




Kommentarer
Postat av: Emma

Jo jag har haft en bra dag :) Fast jag är så himla trött bara... Själv då? :)

2010-01-18 @ 22:08:29
URL: http://jageja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0