Dance

Hejsan!!!
jag kom hem från dansen för typ en och en halv timme sen.
Jag var på förberedande tävlingsdans (i disco) det är super kul.
Min syrra tävlingsdansar i silver om en prick kommer hon upp i guld :)
Jag ska testa min syrras gamla tävlings-dräkt.
Ni borde testa att gå på dans för det är värkligen jätte kul.

Ikväll så måste jag göra läxor, jag har läsning och skriva på bärettelse.
Min bok är väldigt bra jag läser tillsammans tredje boken det finns två innan de är också bra.

Jag är ganska hungrig för jag ahr inte ätit än.
Och sen vet jag inte vad jag ska äta och vaken mamma eller pappa har kommit hem än.
           
                                                                            Bye, bye <333 //Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0