D.F.S

Hej!!
Idag har jag varit i skolan som vanligt, det var ganska kul.
Vi hade dans och slöjd det var jätte kul, vi dansade street.
Ja D.F.S står för dans, fotboll och scouter det blir jätte mycket, för jag går på dans 2 gånger i veckan och fotboll 2 gånger i veckan och scouter 1 gång i veckan.
Det blir väldigt jobbig, men allt är så kul så jag får det att funka.
Men jag funderar på att sluta på scouter.
Jag var på dans nyss och snart ska jag på scouter, fast det blir ingen vanlig gång för idag ska vi hälsa på den äldre gruppen Nomaderna.
Aja kanske hörs senare.
                                                           Pussilussisar Malinskis


Kommentarer
Postat av: Clara U

Oj, vad jobbigt, hur hinner du med allt det??!!haha <3 <3 <3

2010-05-10 @ 16:30:13
URL: http://clariizzeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0