I`m home from tess

Tja, jag kom nyss hem från tess.
Hon ade pyamas/övernatts party, det var kul.
Till middag fick vi hamburgare och korv, och dricka såklart.
Vi började med att äta.
Sen så var det present öppning, jag gav ett rosa nagelack, en rosa ögonskugga och en vit glittrig eyeliner.
Jag tyckte det var snggt, hoppas att du också tycker det tess!! 
Sen körde vi lekar i lag det var kul mitt lag vann hela tuneringen eller vad man nu ska kalla det, och då fick vi ta en mer kula till våra glassstrutar men jag tror ingen gjorde det.
Juste vi fick efterätt efter att vi hade lekt några lekar.
Efter glassstrutarna var det säng lottning, jag fick en bra plats men jag blev lite rädd några gånger (fråga inte vrf).
Sen var det film time, vi såg motherhood den var inte så bra.
Efter det så gick vi ner och la oss i sängarna och körde sanning eller konka tills vi ville sova.
På morgonen så gick vi upp vid typ 20 minuter i 11 för någon ville sova (nämner inga namn).
Men när vi vä kom upp så åt vi frukost, vi åt godis mackaor.
Det är super gott, man bara lägger på godisbitar på en macka och sättr mackan i mikron så smälter godiset och så får man en godis macka.
sen lekte vi en lek så gick alla efter det.
Nu har jag inte så ont i låret längre och det visade sig att Cara inte hade brutit armen utan stukat båda armarna rejält. Hörs mer bye.
                                                                                      Pussilussisar Malin

Kommentarer
Postat av: tess

jaaa...presenten var super bra!:)....tack...det var jag som sov längst...ni som ville veta:)

2010-06-06 @ 18:52:22
Postat av: Julia.R

Partyt lät kul!! Bra att du inte har ont längre:)

2010-06-07 @ 15:36:26
URL: http://julizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0