En söndag morgon

Tjenahopp lingontopp!!
jag steg upp ungefär kl.9.00.
Igår såg jag på fantastiska fyran och silversurfaren den var ba såg någon annan än jag på den??
Vad tyckte ni??
Jag vet inte riktigt va jag ska göra idag men jag hoppas att jag ska göra något kul :)
I fredags sov jag ju över med Saskia, Rebecka, Terese och Anna hemma hos Anna det var jätte kul.
På kvällen såg vi på Hund som katt eller något sånt så vi missade letsdance så jag vet inte vem som åkte kan någon berätta det för mig??
Och på morgonen (på lördagen) såg vi på Notting Hill den var jätte bra har ni sett den vad tyckte ni isåfall???
Nu ska jag snart gå och äta frukost så herrå //Malin



Kommentarer
Postat av: Julia

Peter & Maria åkte ur letsdance..

U

2010-01-24 @ 16:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0