Hej och.....

Förlåt för att jag inte har skrivit på super länge jag är jätte ledsen. Jag har inte orkat eller haft tid jag ska börja igen och försöka att inte göra er besvikna! Ikväll ska jag jag iallafall sova över hos saskia och Rebecka det ska bli kul! Just nu skriver jag mitt inlägg från min iPod det är kul. Vi kanske ska se på new moon den är ju bra och jag vill så himmla gärna träffa kristen och Taylor när de kommer till Sverige jag menar vem vill inte det? Imorgon ska becka på klass resa och jag är väldigt avis!!!! Min klass lär få tälta på någons tomt. Vi har bara gått minus typ. Juste jag hade väldigt kul på Sas och beckas landställe. Vi hörs mer imorgon eller snabbt ikväll bye! Pussilussisar Malin

Kommentarer
Postat av: Anziz

Ja vi kommer nog att få tälta på svandamen! och behöva ta med egen mat typ

2010-05-30 @ 14:54:30
URL: http://anziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0